בדרך לחו"ל עוצרים בפנסיון לכלבים בבאר יעקב

לא משנה אם אתם ממהרים לצאת לחו"ל ומתלבטים היכן לשים את חיית המחמד שלכם או שאתם מחפשים פנסיון לכלבים איכותי באזור המרכז והסביבה שיספק מענה מקצועי לאהובי ליבכם ההולכים על ארבע, הפנסיון לכלבים בבאר יעקב הוא הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

יעל ורדי שמתגוררת בראשון לציון נאלצה לצאת בדחיפות לשבועיים לחו"ל מטעם העבודה, הבעיה היא שלא מצאה מי שיוכלו לטפל בכלבה בת השנתיים שלה, 'לוקה'. אחרי שחיפשה חבר או חברה שיואילו בטובם לשמור על החתולה שלה ראתה שלא כולם זמינים או יכולים לעשות זאת.

לבעיה של יעל, ושל רבים מבין אלו שמעוניינים לצאת לחו"ל ולספק לחיית המחמד שלהם בית חם  עד שיחזרו, יש פתרון נהדר שבא בצורת פנסיון הכלבים בבאר יעקב. למה הוא נהדר? בעיקר בגלל המיקום שלו שנמצא בדיוק בין ראשון לציון ובין רמלה - לוד, עד קו הנסיעה שמוביל לשדה התעופה בן-גוריון.

המיקום המצוין עונה על הצורך של רבים מבין אלו שמחפשים פנסיון לחיות המחמד שעובר בדיוק בדרך לפני ההגעה לשדה התעופה. אבל לא רק המיקום של הפנסיון הוא יתרון גדול אלא גם מה שהוא מציע ללקוחותיו, ולא רק לאלו ההולכים על ארבע.

הפנסיון לכלבים בבאר יעקב הוא אחד הפנסיונים המוכרים בארץ, בעלי מוניטין וניסיון רב בטיפול בכלבים וכזה המכין את הכלב בצורה הטובה ביותר למעבר לבית הזמני החדש שלו על ידי המלצה לבוא לפגישה מקדימה עם הכלב ולבחון את תגובתו למקום. ברוב המקרים, אם לא בכולם, הכלבים פשוט מתאהבים בפנסיון ורואים בו בית לכל דבר ועניין.

בדיוק כמו בכל בית מלון יוקרתי גם בפנסיון לכלבים בבאר יעקב שמים דגש רב על רווחתו של הכלב ועל הניסיון להעביר לו תחושב של בית והם עושים זאת על ידי הבאת אלמנטים מוכרים מחיי היום יום של חיית המחמד עד מנת לחקות את סדר יומה ולהטמיע בקרבה אלמנטים מוכרים מחיי היום יום שלה.

הסיפור לדוגמה של יעל ורדי שנאלצה לחפש מקום מגורים לכלבתה הוא סיפור שאינו רלוונטי כבר כיום. יותר ויותר אנשים מחליטים לשים את כלביהם בפנסיון לכלבים מתוך בחירה מודעת ואפילו אם יש להם אלטרנטיבה אחרת הם יעדיפו לדעת שכלבם יקבל את התנאים הטובים ביותר.

ואם דיברנו על פנסיון לכלבים, אז בפעם הבאה שתעברו בדרך לשדה התעופה בן - גוריון בדרך לחופשה הבאה שלכם, תורידו את חיית המחמד בפנסיון לכלבים בבאר יעקב, הוא יקבל את פניכם בחיוך כשתחזרו.

Add comment