אם חיים אתגר כזה גיבור, שיילך להטריל אנשים חזקים יותר מטכנאי מזגנים בקרית מוצקין

חיים אתגר הוא היורש הטבעי של חיים הכט ב"יצאת צדיק", ואיתו מובהק עוד יותר הדמיון של התוכנית הזו לסרטוני המכות למיניהם שאנחנו כה נהנים מהם. בשני המקרים, מדובר בשיימינג שמתמקד במטרות הקלות והלא נכונות, ולא באמת הופך את העולם לטוב יותר

 

חיים אתגר קיבל אתמול את השרביט כדי להוביל את "יצאת צדיק" (קשת 12) במקומו של חיים הכט, שתולה את המצלמה הנסתרת, ובדיעבד היה ברור שזה יקרה. הבחירה באתגר להחליף את הכט במשימה רק טבעית: מה שזה עשה במשך שנים עם עוסקים זוטרי�� ב"יצאת צדיק", עושה אתגר בשנה האחרונה עם "המתחזים" שלו - רודפים רמאויות קטנות, מתעדים אנשים ברגעי קלונם, ותוך זעם קדוש מתעמתים איתם. כעת, משהתפנה התקן, קיבל אתגר את תפקיד השריף הראשי של קשת. חמוש בנעלי בוקרים, כובע רחב שוליים ושורה של מצלמות נסתרות, הוא לא ינוח עד שיתפוס את כל טכנאי המזגנים שסרחו.

כזכור, לפני חודשים מספר הוקדש לחיים הכט משדר מיוחד המסכם את פועלו במסגרת התוכנית. כעת, מתברר שהייתה זאת רק הכנה לקראת העברת הלפיד, והכט מקבל כאן עוד הזדמנות להשתמש בשלל המחוות האופייניות שלו לפני הפרידה הסופית. מילא סאנשיין. כעת הם שניים, חיים וחיים שעושים חיים בניידת. הפעם הם רודפים אחרי טכנאי מזגנים בקרית מוצקין שהתוכנית תיעדה כבר בעבר, אשר ממשיך בהרגליו הרעים, והתוכנית מאשימה אותו בפעולה נבזית במיוחד - עוקץ של קשישים שאינם דוברים היטב עברית, חלקם ניצולי שואה. ללא ספק נורא ומרגיז, חמור וחסר לב. חיים את חיים נשבעים לתפוס אותו אחת ולתמיד.

מכאן, יינגעלע, זה הכל אותו השפיל: שחקנים, מומחה, תיעוד ועוד תיעוד, ולבסוף רגע השיא: העימות החזיתי ברחוב, הנזיפות והקריאות "אתה בושה" וכן הלאה. שלב השיימינג: איך הם אוהבים את זה. אחרי כל כך הרבה זמן שהתוכנית הזאת רצה, גם עם מנחה חדש - הביצוע כבר מדויק ואוטומטי, וגם משעמם לגמרי.

Add comment