עזרה לקהילה (תרומות)

אנו שמחים להציג לכם את הפרויקט המרגש והמשמעותי ביותר של StartAJob – פרויקט "תורמים למען הקהילה". במסגרת הפרויקט אנחנו מזמינים את כל משתמשי האתר – בעלי העסקים ומזמיני העבודות, לתרום לקהילה ולעזור לנזקקים.

משתמשים בכח של הקהילה בשביל לעזור!

אפליקציית StartAJob מאגדת בתוכה עשרות אלפי משתמשים ובעלי מקצוע. עכשיו הגיע הזמן שנשתמש בכח של הקהילה שיצרנו על מנת לעזור אחד לשני. נזקקים שירצו להעלות עבודה לאתר יפנו אלינו בדרכים המקובלות ואנו נפרסם את העבודה עם קריאה לקהילה לסייע ולתמוך. בעלי המקצוע יציעו את עזרתם עם הצעות מינימליות עבור העבודות, וכל משתמשי האתר והאפליקציה יוכלו לסייע בתשלום על העבודה.

בסיום העבודה נפרסם באתר ובעמוד הפייסבוק שלנו את תוצאות העבודה, עם הכרת תודה לכל מי שסייע לה לקרות.

איך זה עובד?

פשוט מאוד. אנו מקבלים פניות רבות ממשפחות קשות יום על כך שהם מחפשים עבודות קריטיות, אך לא יכולים להרשות לעצמם את התשלום. אנו נפרסם עבודות כאלו ונזמין בעלי מקצוע לתת את המחיר המינימלי שמתאפשר להם. ההצעות של בעלי המקצוע יהיו שקופות וגלויות לעיני כל. לאחר מכן נבחר את ההצעה המשתלמת ביותר ונזמין את משתמשי האתר – צרכנים ובעלי מקצוע, לתרום עבור מימון העבודה. התרומות יהיו גלויות ושקופות (לבחירתכם), כאשר כל תורם יקבל "לב" עבור התרומה שלו ובמידה והתורם ירצה, יקבל הכרת תודה באתר ובעמוד הפייסבוק שלנו (כמובן שכל התרומות מוכרות למס).

איך תורמים?

בעמוד הבית תוכלו למצאו עבודה פעילה שכרגע מגייסת תרומות לביצוע העבודה. לחיצו על כפתור "לתרום" ורשמו את סכום התרומה אשר אתם מעוניינים לתרום החל מ 5 שקלים ועד יתרת הסכום לביצוע.

מעוניינים לבצע את העבודה?

הגשת מועמדות לעבודה מתבצעת בצורה רגילה כמו כל עבודה, איך יש לזכור מספר כללים חשובים בהתנהלות בעבודות התרומה.

  1. יש לזכור שמדובר בעבודה למען נזקקים. הכסף למימון העבודות יגיע מתרומות לקהילה, ולכן אנו ממליצים לבקש את המחיר המינימלי שהנכם חייבים על מנת לבצע את העבודה. יש לזכור שההצעה שלכם תהיה גלויה לכל הקהילה, כך שהצעת מחיר נמוכה תבנה לכם שם של בעל מקצוע שתורם לקהילה ויותר לקוחות ירצו לעבוד עם צדיקים.
  2. חובה, לעדכן במערכת את המחיר הסופי והמוחלט שלכם לבצע העבדה. בסיום גיוס התרומות, מגיש ההצעה הנמוכה ביותר יבחר אוטומטית לביצוע העבודה ולא ישולמו תוספות כלשהן עבור ביצוע העבודה. חושב לזכור שעבודות התרומה יזכו לחשיפה רבה באינטרנט ובמקרים מסויימים בערוצי מדיה אחרים כמו עיתונות, רדיו וטלוויזיה, והשם שלכם יפורסם באותם ערוצים! 
  3. בשום פנים אין לבקש כספים באופן ישיר מהלקוח! בסיום גיוס הסכום הנדרש במידה וההצעה שלכם זכתה אתם תקבלו הודעה על כך. בסיום ביצוע העבודה אתם תקבלו את התשלום ישירות מ StartAJob לחשבון הבנק שלכם.  

 

Comments are closed