7. שיווק והגדלת התנועה של הקישור האישי

בכדי להרויח כמה שיותר מתוכנית השותפים, צריך להפיץ את הקישור האישי לכמה שיותר גולשים- ככל שירשמו יותר לקוחות לאתר סטארט א ג'וב דרך הקישור האישי של השותף, כך יגדלו העמלות והשותף ירויח יותר כסף. המטרה היא לחשוף את הקישור בפני כמה שיותר קהלים רלוונטיים ולקוחות פוטנציאלים.

כשותף של סטארט א ג'וב הפוטנציאל הוא עצום מפני שהשירות שלנו פונה כמעט לכל תחומי החיים כגון: יופי וטיפוח, בריאות וטיפולים, ניהול ואחזקה, שיפוצים, הובלות, עבודות גינון, חיות מחמד, שירותי רכב ועוד ועוד. כולנו נעזרים באיש מקצוע מדי פעם.

הגדלת התנועה של קישורי שותפים ושיווק רשתי הם נושאים ענקיים בפני עצמם ולא ניתן להסביר אותם על רגל אחת, אבל אנו ננסה לתת כמה רעיונות שיסיעו לכם להגדיל את החשיפה של הקישור האישי שלכם:

  1. PPC Ad Networks / רשתות פרסום הפצת הקישור דרך רשתות פרסום כגון גוגל אדסנס, eLeavers.com וכו'. הפצת הקישור שלכם בקמפיין ממומן דרך רשתות פרסום היא הדרך המהירה והאפקטיבית ביותר להגדיל חשיפה אולם מצריכה השקעה מינימלית של כ-20$ עבור מימון הקמפיין. בעלות מינימלית זו ניתן לערוך קמפיין ממומן, לבחור את קהל היעד המתאים לקישור האישי, ולהפיץ את הקישור למאות ואף אלפי גולשים. ככל שיגדל סכום מימון הקמפיין, כך תיגדל החשיפה, לקוחות רבים יותר ירשמו לסטארט א ג'וב דרך הקישור האישי שלכם ואתם תרויחו יותר כסף.

  2. רשימות תפוצה מייל / ווטסאפ / סמס ניתן להפיץ את הקישור האישי בכל פלטפורמה, אם יש לכם אנשי קשר רבים בווטסאפ, או שאתם חברים בקבוצות גדולות ניתן להפיץ את הקישור ולקבל חשיפה נרחבת. במידה ואינכם משתמשים בווטסאפ, ניתן להפיץ את הקישור גם בהודעת SMS סטנדרטית.

    ניתן גם לערוך קמפיין מיילים לכל רשימת התפוצה שלכם מ-Gmail או מפלטפורמה אחרת כגון linkedin. לשם כך, פתחו חשבון באחד מאתרי הדיוור האלקטרוני כגון: אקטיבטרייל, רב-מסר, שלח-מסר, inwise ועוד. לקבלת אתרים נוספים ניתן לחפש בגוגל "ספקיות דיוור אלקטרוני" - רובם מאפשרים חבילה חינמית או חבילת ניסיון.

    לאחר פתיחת חשבון באחד האתרים תוכלו לשלוח מייל / SMS לכל רשימת התפוצה שלכם ולקבל חשיפה ענקית לקישור האישי שלכם. קמפיין מיילים זוהי דרך אפקטיבית מאוד לשיווק הקישור האישי משום שזהו "קהל יעד" שאתם מכירים ויודעים מה הוא צריך. אתם מכירים את השוני בצרכים של אנשי הקשר שלכם ועל כן יודעים לפלח אותם ולייעד עבורם את הקישור המתאים. חלק מסויים מהרשימה יעזר יותר בשרותי ניקיון וחלק אחר מהרשימה יהיה רלוונטי יותר לתחומים כגון שיפוצים, הובלות וכו.

  3. דפי נחיתה / לשוניות בפ��יסבוק שיטת הפעולה של דפי נחיתה היא פשוטה: יוצרים דף נחיתה (דף אינטרנט בודד) באחת מהספקיות הרלוונטיות כגון: Wix, רב-דף ועוד. ניתן לחפש בגוגל: "מערכת דפי נחיתה". או שיוצרים דף איטרנט באופן עצמאי, עורכים את הדף עבור קהל היעד הרלוונטי, שומרים ומפרסמים את הדף ברשת האינטרנט במגוון שיטות כולל פרסום כלשונית בדף הפייסבוק שלכם, בלוגים, פוסטים ועוד. בשונה מאתר רגיל, דף הנחיתה מכיל מידע קצר וממוקד עבור קהל היעד ותפקידו במקרה שלנו הוא להניע את הגולשים להירשם ולהשתמש בשרותי סטארט א ג'וב.

  4. פייסבוק ואינסטגרם בכדי להגדיל חשיפה, בדרך כלל מתמקדים בשיטות קידום ממומן / אורגני במנועי חיפוש אך מתעלמים מפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם ו-linkedin.

    היתרונות בשיווק/הפצת תוכן ברשתות חברתיות הם מדהימים, בעלי פוטנציאל חשיפה ענק ויעילות מקסימאלית.

    תנועה (טראפיק) מרשתות חברתיות היא המשתלמת ביותר מבחינת עלות-תועלת, כל שצריך לעשות הוא ליצור חשבון באחת הרשתות ולספק ערך מוסף לקהלי היעד שלכם.

    רשתות חברתיות כגון פייסבוק ידועות באינטראקציה הקרובה עם הלקוחות, בניית מערכת יחסים ואמון. כל זה יכול להיות רלוונטי להפצת הקישור האישי שלכם, להפנות יותר ויותר חברים ומשתמשים בפייסבוק להירשם לסטארט א ג'וב.

    השתמשו בפרופילים הקיימים שלכם או פתחו חדשים, הצטרפו לקבוצות נישה שרלוונטיות למציאת אנשי מקצוע, עבודות, דרושים וכו. פרסמו פוסטים בעלי תוכן והציגו את הפיתרון שאתם נותנים באמצעות הפנייה לסטארט א ג'וב.

  5. בלוגים / פורומים פרסמו בלוגים, פורומים מקצועיים כגון בלוגר, תפוז ועוד. ציברו תנועה ע"י כתיבת תוכן איכותי, הציגו בעיה וכיצד נפתרה על הצד ביותר בעזרת שרותי סטארט א ג'וב.

אל תשכחו לצרף את הקישור האישי היחודי שלכם, ולמנף את התנועה לכסף.


Add comment