כאן לא גרים המתחזים של חיים הכט

האפליקציה StartAJob

היא הפתרון החכם להזמין עבודה דחופה, ולא להיפגש עם בעלי מקצוע מפוקפקים. כל לקוח שמזמין עבודה בחודש הקרוב זוכה לבונוס של 100 שקלים

מופע השרלטנות של בעלי מקצוע אשר התחזו לבעלי תעודת הוקרה, מטעם תכניתו של חיים הכט  "יצאת צדיק", השאיר טעם רע, והעלה מחשבות נוגות על בעלי מקצוע, שהמטרה העיקרית שלהם היא לפגוע בצרכנים חסרי ישע, ובעיקר חסרי ידע.


אז איך בכל זאת אנחנו מגנים על עצמנו מאנשי מקצוע לא מיומנים, שלא לומר נוכלים?

הדרך הטובה ביותר להימנע ממפגש עם מתחזים היא שימוש באפליקציית StartAJob. זוהי פלטפורמה מהפכנית המאפשרת להזמין את כל סוגי בעלי המקצוע בקלות ובראש נקי.

בעלי המקצוע הרשומים של StartAJob עוברים בדיקה מקצועית קפדנית. החברה אינה מאפשרת רישום של בעלי מקצוע שאינם פועלים בתחומם מתחת לשנתיים. נבדק כי העסק הוא חוקי, ובעל העסק מחויב בפרסום תעודת הזהות שלו ותעודת עוסק מורשה.


השימוש ב-StartAJob הוא מאוד ידידותי ופשוט. הצרכן מבקש באתר או באפליקציה את תחום השירות שהוא צריך, מכוון את בעל המקצוע לשעה הנוחה לו, ואף יכול להעלות תמונה או סרטון וידאו, המסבירים את הבעיה.

הדרישות של הלקוח עוברות לבעלי המקצוע שמגישים הצעות, כך קורה שבתוך דקות הוא מקבל הצעות מכמה גורמים מקצועיים, וכל שנותר לו הוא לסגור עם הנבחר ולקבל את השירות. ללקוח יש את הזכות לעיין בפרטי בעל המקצוע, כולל ביקורות לטוב ולרע, לפני שהוא מזמין את העבודה.


העלייה של StartAJob לאוויר משנה בעצם את חוקי המשחק. בניגוד לחברות אחרות בתחום, שעוסקות בעיקר ברווחים מפרסום, ואינן ממוקדות מספיק, באפליקציה הזו משקיעים הרבה יותר בלקוח הפרטי. בעל מקצוע סורר ובעייתי צריך לעבור מסלול מכשולים קשה עד בלתי אפשרי כדי להיתקל בצרכן הסופי.

כדי לסגור כל חור אפשרי ברשת, StartAJob מאפשרת ללקוח לשלם לבעל המקצוע דרך האפליקציה או האתר. לפני תחילת העבודה מפקיד הלקוח את הסכום עליו סוכם בנאמנות, ולאחר שהעבודה הסתיימה לשביעות רצונו, הכסף משתחרר.


השימוש ב-StartAJob הולך וגובר מידי שבוע ואין ספק ששיטת העבודה הייחודית הזו סוחפת עוד ועוד לקוחות. הסלקציה שעושה החברה בכך שהיא לא קולטת עשבים שוטים מטעם בעלי המקצוע, נותנת ביטחון ומעלה את הרף. ובעיקר מרחיקה אותנו מתופעות כמו שחשף חיים הכט.


לקוחות האפליקציה נהנים מהטבה ייחודית: כל לקוח חדש, שמצטרף בחודש הקרוב יקבל 100 שקלים מתנה בהפקדת 100 שקלים דרך האתר לתשלום לבעל מקצוע. כך יוצא שהלקוח מקבל שתי סוכריות: בונוס כספי ועבודה מבעל מקצוע מיומן, מנוסה, ובעיקר כזה שעבר ביקורת קפדנית.

למימוש הבונוס:  https://www.startajob.com/he/


זו הצרכנות החדשה של 2018. באפליקציה אחת יש לכם עולם ומלואו ואתם נגישים לכל נותני השירות, מהקל אל הכבד. אלו שכבר הורידו את startajob חסכו זמן, קיבלו שירות בראש שקט ומדווחים על מערכת ידידותית וקלה להפעלה. גם אתם מוזמנים לעשות זאת.

Add comment