עלות איטום גג: מה היא כוללת?

עבודות לאיטום גגות הן עבודות שנעות בטווח שבין עבודת איטום מקומית פשוטה ועד איטום כולל לגג. על מנת להבין מה עלות איטום גג אמורה לכלול ומה לא, הבאנו עבורכם את רוב הדברים שעל פי רוב, בעלי מקצוע מתחום האיטום אמורים לספק לכם.

עובי יריעות ביטומניות: יריעות ביטומניות הן חומר הגלם הנפוץ ביותר בישראל שבו משתמשים בעלי מקצוע מתחום האיטום באיטום גגות. מה שעליכם לדעת הוא שקיימים שני סוגי עוביים ליריעות אלו: יריעות בעובי 4 מ"מ ויריעות בעובי 5 מ"מ כאשר על פי התקן היריעות שאמורות לשמש לצורך איטום גגות יהיו יריעות בעובי 5 מ"מ.

עלות_איטום_גג

בדקו לפני תחילת העבודה שקבלן האיטום משתמש בעובי יריעות 5 מ"מ כפי הנדרש. תוכלו לדעת זאת מכיוון שיריעות בעובי 5 מ"מ מגיעות באורך של 7.5 מטרים לעומת יריעות 4 מ"מ שמגיעות באורך של 10 מטרים.

קבלת אחריות על העבודה: על עבודת איטום כוללת ורצינית נהוג לקבל אחריות על העבודה לתקופה שנעה בין חמש ל- 10 שנים. קבלן איטום מקצועי לא יהסס לספק לכם אחריות על עבודת האיטום שלו כיוון שהוא בטוח באיכות העבודה והחומרים.

ניקוי הגג והמרזבים: כחלק מעבודת איטום גגות על הקבלן המבצע לנקות את כל תשתית הגג ואלמנטים שונים שעלולים לסתום את מעבר המים במרזבים. עבודה זו היא השלב הראשוני לפני תחילת עבודת האיטום ומשמשת כחלק אינטגראלי מהעבודה על מנת לספק עבודת איטום באיכות הטובה ביותר. 

שיטת המחיר הטובה ביותר

פשוט מאוד, במקום לקבל הערכות מחיר עם פערים גדולים שלא מספקים לכם מספיק אינדיקציה ברורה למחיר שאתם אמורים לשלם, קיימת שיטה אחרת, קלה, פשוטה ולא פחות חשוב, אמינה. אנו מתייחסים כמובן לשיטה שבה 'סטארט א ג'וב' עובדת.

היתרון הגדול בשיטה זו הוא במספר עצום של בעלי מקצוע מתחום האיטום שיכולים לספק עבורכם את המחיר הטוב ביותר לעלות איטום גג. כיצד אנו עושים זאת?

לכולם מצוי כיום מכשיר סלולארי, אנו מנצלים את היכולות הטכנולוגיות הקיימות ומביאים אותם לטובת לקוחות הדורשים בעלי מקצוע אמינים ומהירים לטיפול בבעיה. כל שעליכם לעשות הוא לצלם את בעיית הנזילה בבית ולפרסם אותה באפליקציה שלנו למכרז בין כל בעלי המקצוע באזור מגוריכם.

כך תוכלו לקבל בתוך כ- 10 דקות בממוצע הצעות מחיר לעלות איטום גג ולבחור מביניכן את ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

Add comment