הובלות דירה: 5 עצות הזהב למעבר דירה מוצלח

הובלות דירה הוא תהליך לא פשוט עבור רבים. למרות שמדובר בהתחלה חדשה רוב מעברי הדירות בדרך כלל קשורים לתחושות של מתח, עצבנות או חרדה. קבלו 5 עצות מועילות במעבר דירה שיורידו מכם את מפלס החרדה.


מיון חפצים לפי אזורי הבית
על מנת לייעל את תהליך מעבר הדירה חלקו את מיון החפצים לפי האזורים השונים בבית. זאת אומרת אל תארזו את חפציכם לפי חלוקה של התכולה אלא לפי חדרי הבית. הסיבה לכך היא חכמה, פשוטה ויעילה. כאשר תבקשו לפרוק את החפצים בעת שתגיעו לדירה החדשה, לא תצטרכו לעבור מחדר לחדר על מנת להניח אותם במקומם.
חלוקה לפי חדרים תקצר לכם את כל התהליך ותייעל אותו, גם עבור חברת ההובלה התהליך יהיה מהיר יותר אם תרשמו על כל קרטון לאיזה חדר הוא שייך ובעת פריקת החפצים אין צורך להוציא אותם מהחדר כיוון שכולם שייכים לאותו החדר.

 


 

מיון ואריזה נכונים
אופן ומיון האריזה חשוב על מנת שיום מעבר הדירה יסתיים בהצלחה. על כן, הקפידו לרכוש קרטונים בגדלים שונים על מנת להתאים אותם לגודל החפצים. חפצים שבירים יש לעטוף על מנת להגן עליהם ולהניח אותם בקרטונים קטנים. חפצים אישיים אישיים יש לקחת עימכם ולא לשים בקרטונים. נוזלים כמו בקבוקי רחצה, שמנים או בשמים יש לעטוף בשקית סגורה ולהכניסה לקרטון.

חברת ההובלות
הובלות דירה שמבוצעות על ידי חברת הובלות מקצועית יעשו אך ורק לאחר שכבר ארזתם את תכולת הדירה שלכם, חלק מחברות ההובלה יגיעו לבית על מנת להעריך את כמות תכולת הדירה ולתת לכם אמדן מחיר להובלת התכולה וחשוב להקפיד על כך על מנת למנוע אי נעימויות לגבי סכום התשלום ביום ההובלה עצמו. חשוב לדעת אם המשאית היא משאית פתוחה או סגורה (לימים גשומים) והאם יש או אין לחברת ההובלה ביטוח תכולה.

חפצים מיותרים - לפח
הובלות דירה היא הזדמנות מצוינת עבורכם לעשות "סדר פסח" בכל חפצי הבית. כחלק מכל תהליך המיון והאריזה של החפצים תוכלו לנפות את מה שמיותר וסתם צובר אבק במגירות ובארונות.

עדכון כתובת המגורים
רבים שוכחים לעשות זאת, אך הנבונים מקדימים לעשות ומתחילים בתהליך שינוי הכתובת כך שביום המעבר כל הספקים והמוסדות השונים מיודעים ומעודכנים על מקום מגוריכם החדש.

Add comment