שירותי ניקיון

שירותי ניקיון

בהרבה דירות ובתים של משפחות ואף לדירות של בודדים, מגיעים מדי שבוע מנקים ומבצעים את ניקיון הבית. בעידן בו, רוב הנשים עובדות מחוץ לבית ואנשים עובדים עד שש וגם שבע ואף יותר מכך ועוד מגדלים ילדים, יש צורך במנקים חיצוניים כדי לבצע את עבודות ניקיון הבית. בית חייבים לנקות כל הזמן. הוא לא יכול לחכות שיהיה לכם זמן. אז אם אתם מרגישים שאתם כבר לא עומדים בזה וזקוקים לעזרה, זה בדיוק העיתוי להזמין חברת ניקיון שתצחצח לכם את הבית.

 

מי זקוק לשירותי ניקיון?

  • בעלי משפחות או אנשים עסוקים שאין להם זמן לנקות את הבית.
  • אנשים מוגבלים מבחינת היכולת הפיזית שלהם.
  • אנשים שלא יודעים לנקות ורוצים שהבית שלהם יהיה מצוחצח ונקי.
  • משרדים ובתי עסק.

 

מה היתרונות בהזמנת שירותי ניקיון מחברה?

אנחנו חיים היום בעידן של סטודנט הופך לעוזר בית. אין שום רע בכך, אבל השאלה מה יקרה לבית שלכם, כאשר יהיו לו בחינות ומה אם הניקיון שלו באמת לא ממש מקצועי. בעבר היו נשים (רק נשים) שנזקקו לכסף, ולכן הן יצאו לעבודות של ניקיון בתים. היום בתחום הזה עוסקים הרבה עובדים זרים (שאסור להם על פי החוק לעבוד), סטודנטים, ונשים שזקוקות לכסף. כאשר אתם מזמינים מישהו שאתם מכירים וסומכים עליו, אין בעיה, אבל השאלה הנשאלת היא, האם אתם באמת מכירים את עוזר הבית שהזמנתם הביתה שעושה ניקיון גם אצל השכנה, או שיום אחד הוא ייעלם עם כרטיסי האשראי והתכשיטים של שתיכן? באמת שאלה.

 

כאשר אתם מקבלים שירותי ניקיון מחברה, אתם יכולים להיות בטוחים בדברים הבאים:

  • הם בודקים את היושרה של העובדים שלהם, ולא מקבלים כל אחד.
  • הם מעבירים ביקורת עליהם באמצעותכם ולכן הם ישתפרו כל הזמן.
  • הם מעסיקים אנשים שבאמת יודעים לנקות.
  • הם דואגים שיהיה לכם כל הזמן מנקה, גם אם חלילה המנקה שלכם חולה.
  • אתם מחכים בבית למנקה שבאמת מגיע. אפס הברזות.
  • אתם יכולים להיות בטוחים יודעים לנקות כל דבר בבית בצורה מקצועית.
  • הם מגיעים בזמן והולכים בזמן.
  • הם קשובים לצרכים שלכם, ומבצעים את כל המטלות כנדרש.

 

היום עוזרת בית טובה יש רק בחברת ניקיון!

אחד הדברים שהכי קשה למצוא היום זו עוזרת או עוזר בית טובים. יש לא מעט סיפורים על עוזרי בית שלא הגיעו, שהבריזו, שנעלמו יחד עם התכשיטים, שלכלכו יותר מאשר ניקוי, שבמשך כל השעות שהם היו בבית, נטו הם עבדו שעה ובשאר הזמן פטפטו בטלפון. שעשוי שיחות לחו"ל על חשבונכם ושחמדו את הבשמים. זה מה שקורה כאשר מכניסים הביתה אנשים זרים, ולא יודעים בדיוק מי הם ומה הם. יש סיכוי רב שאלה יהיו נוכלים מתחזים לעוזרי בית, שיגרמו לכם יותר נזק מאשר תועלת ושאתם בהחלט תצטערו על היום שהזמנתם אותם לעשות לכם ניקיון.

מה שבטוח כשאתם מזמינים עוזר או עוזרת בית דרך חברה, זה סיפור אחר לגמרי.

 

איך להזמין עוזרת עם יושרה ומקצועיות!

בגלל כל הסיבות המנויות לעיל, היום אנשים מעדיפים להזמין עוזרי בית מחברת ניקיון אמינה שמעסיקה עובדים טובים. אתם תוכלו להיות בטוחים, שמי שייכנס אליכם הביתה ע סינון ומבחן ההתאמה של חברת הניקיון. שיש מי שמפקח עליו ושגם אם יהיו לכם הערות לגבי איכות הניקיון שלו, תמצאו לכך אוזן קשבת.

אתם תוכלו להיות בטוחים שעובדים מקצועיים של חברת ניקיון, יודעים ומכירים את כל חומרי הניקוי ויעשו בהם שימוש נכון ללא גרם נזק. (לא כמו העוזרת האחרונה שלכם שניקתה את הריפוד של הספה היקרה שלכם בסלון עם אקונומיקה...).

 

שירותי ניקיון לדירה חדשה או אחרי שיפוץ

דירה חדשה מהניילון, מכילה הרבה מאוד אבק, שאריות בטון, טיח, צבע ועוד כתמים שמישהו צריך לקרצף ולנקות ביסודיות. היום כל מי שנכנס לדירה חדשה, לא מנקה אותה לבד, אלא מזמין חברת ניקיון ששולחת צוות של אנשים אשר בתוך כמה שעות מגישים לכם את הדירה חדשה ונוצצת, בלי טיפת אבק. כאשר מנקים דירה חדשה או דירה אחרי שיפוצים, היא נראית כמו אתר בנייה, וצריך לדעת לפנות ממנה את האשפה בלי לפגוע באיכות הסביבה (תוצרי בנייה אסור להשליך ברשות הרבים, אלא בבורות הטמנה מיוחדים). צריך לדעת להצטייד בכל מיני חומרי גלם שמנקים כתמים אבל לא הורסים את השיש, שיודעים להבריק זכוכיות בלי לשרוט וחומרי ניקוי ייעודיים לאלומיניום, עץ, קרמיקה ועוד. את כל הניקיון היסודי הזה, תוכלו לקבל רק דרך חברת ניקיון שמציעה לכם שירותי ניקיון לדירה חדשה או דירה אחרי שיפוצים.

Add comment